FAQ


Heb je een vraag?

Kijk dan of jouw vraag hieronder staat - zo krijg je het snelste antwoord.

Blijft de vraag onbeantwoord of staat hij er niet bij, neem gerust contact op via het contactformulier of stuur een mail naar info@pedicure-create.nl

 

Voor informatie over voetproblemen, klik hier.

Algemene vragen


Verstuur je ook webshop producten naar het buitenland?

Nee, je kunt alleen bestellingen laten verzenden naar een Nederlands huisadres.

 

Wanneer ga je naar een pedicure?

Gezonde voeten zijn essentieel om zelfstandig en mobiel te blijven. Een bezoek aan de pedicure is voor iedereen aan te raden, ook als je geen last hebt van klachten.  Bij klachten is het goed om na te gaan wat de oorzaak is: als er niets aan de oorzaak gedaan wordt, verergeren de meeste voetproblemen. Voeten met eeltproblemen (dik eelt/likdoorns), nagelproblemen (ingroeiende teennagels, schimmelnagels) en huidproblemen (droge huid/kloven/schimmel) kunnen het gevolg zijn.

Een pedicure geeft advies en dient de behandeling toe die de voeten nodig hebben wat bijdraagt aan hun gezondheid.

Via de brancheorganisatie Provoet zie je of een pedicure ingeschreven staat en dus een gedegen opleiding heeft gevolgd. Zo een check is aan te raden omdat "pedicure" een vrij beroep is en iedereen zich zo kan noemen. Pedicure Create is uiteraard aangesloten bij Provoet.

 

Hoe vaak moet ik naar de pedicure?

Om je voeten zo mooi en gezond mogelijk te houden, is een regelmatig bezoek aan de pedicure aan te raden. Er is geen algemene richtlijn maar de meeste pedicures adviseren om elke 6 tot 8 weken te gaan, afhankelijk van wat de voeten nodig hebben aan zorg. Ook kan het bezoek aan de pedicure een mooi ontspannende ervaring zijn en je houdt er mooi verzorgde voeten aan over.

 

Wat zijn de openingstijden van de praktijk?

De praktijk is meestal geopend op dinsdag maar regelmatig ook op maandag en woensdag.

Dit is afhankelijk van mijn nevenwerkzaamheden binnen de geboortezorg. Reguliere openingstijden liggen tussen 9.00u en 16.00u. Er is geen avondspreekuur.

Op donderdag, vrijdag en feestdagen is de praktijk gesloten. 

 

Kan ik gratis parkeren bij de praktijk?

Zeker! De praktijk bevindt zich in het centrum van Oosterbeek, maar in de wijk zijn voldoende parkeervakken. Hiervoor heb je geen blauwe parkeerschrijf nodig. Ook de bus stopt op 3 minuten loopafstand van de praktijk (halte Weverstraat of Beukenlaan) en is er voldoende ruimte om je fiets te parkeren.

 

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

In de praktijk is het mogelijk om te betalen met PIN of contant. Ook kun je met je bankier-app via een QR code afrekenen (Tikkie).

Betaling vindt plaats aansluitend aan de behandeling.

 

Hoe kan ik een afspraak plannen?

Het makkelijkst is om via een button "Maak een afspraak" rechtstreeks in de agenda van Pedicure Create een datum en tijd te kiezen.

Zit er geen datum of tijd tussen die schikt, dan kan ik altijd meekijken naar een ander moment in de week. Stuur in dit geval een bericht naar info@pedicure-create.nl,  via WhatsApp of gebruik het contactformulier. Dan zal ik zo spoedig mogelijk contact opnemen en kijken naar de mogelijkheden.

 

Hoe kan ik een afspraak verzetten of annuleren?

Het is mogelijk om een afspraak uiterlijk 24u voor de afgesproken datum/ tijd kosteloos te verzetten of te annuleren via de mail of WhatsApp. Je krijgt hier altijd een bevestiging van. 

Binnen 24u voor de geplande afspraak is verzetten of annuleren mogelijk, maar daar zijn dan wel kosten aan verbonden (zie de algemene voorwaarden.)

Bij een no-show breng ik 50% van het behandeltarief in rekening (zie algemene voorwaarden.)

 

Indien er sprake is van ziekte of  bijzondere omstandigheid, neem dan altijd contact op met de praktijk door te bellen, via Whats-app of mail. Dan kijken we samen naar een passende oplossing.

 

Accepteer/Verkoop je ook cadeaubonnen?

Alleen de cadeaubonnen van Pedicure Create kunnen verzilverd worden in de praktijk. Je kunt ze hier kopen in de webshop.

 

Kan ik aangeschafte producten retourneren?

Het is mogelijk om in de webwinkel aangeschafte producten binnen 14 dagen te ruilen of retourneren mits deze ongeopend en ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten. Een retour dient altijd eerst via de mail kenbaar gemaakt worden. Ik zal zo spoedig mogelijk - maar altijd binnen 72 uur - contact opnemen. Zie de algemene voorwaarden voor meer informatie.

Je kunt hier ook een retourformulier downloaden mocht je geen e-mail hebben.   

 

Ik heb een klacht/opmerking - hoe kan ik die kenbaar maken?

Het is natuurlijk heel vervelend als de behandeling anders verlopen is dan gehoopt of het product niet is wat je ervan verwacht. Neem in dit geval altijd contact op met de praktijk via de mail of WhatsApp. Samen kijken we dan naar een passende oplossing. 

Zie ook de algemene voorwaarden voor meer informatie of stuur een mail met duidelijke vraagstelling.